مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 21:352021-03-06سياسي

نوروز 1400 هم مسافرت نروید


مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور سناریوهای مختلف برای سفرهای نوروزی را بررسی و با توجه به اعمال هر یک از آن ها، وضعیت ترددهای بین استانی و سفرهای نوروزی مردم را پیش بینی کرد که چه تفاوتی با نوروز امسال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی که نوروز 1400 سومین نوروزی است که پس از سیل نوروز 98 و کرونا در نوروز 99 شرایط سفر در تعطیلات همچنان فراهم نیست، اکیدا توصیه شده امسال هم مردم در نوروز در خانه بمانند.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور، سه سناریو برای سفرهای نوروزی مردم قابل پیش بینی است که البته دیروز مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا و رییس جمهور تکلیف آن را روشن کردند.

حسن روحانی در جلسه روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا - نیز در همین زمینه اظهار کرد: بحث های مختلفی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد، از جمله بحث تعطیلات عید نوروز و سفرها.

گرچه که روز قبل هم وزیر بهداشت درباره اینکه سفرها می تواند بسیار خطرناک باشد و منجر به انتقال ویروس شود و این ویروس جهش یافته که قدرت سرایت بالایی دارد، اگر از استانی به استان دیگر جابجا شود قطعا می تواند آن استان را درگیر کند و اگر این سفرها اتفاق بیفتد، استانی که اکنون وضعیت باثبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز 1400 هم مسافرت نروید

نوروز 1400 هم مسافرت نروید