مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-06سياسي

هدف گروه های مطالبه گر کمک به مسئولان است نه مچ گیری از آنان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: هدف گروه های مطالبه گری کمک به مسئولان است نه مچ گیری از آنان و باید در کنار انتقاد راهکار مناسب ارائه شود.

- حجت السلام مسعود احمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دوره مدیریت جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت های جامعه سعی شده به سمت مطالبه گری از مسئولین حرکت کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه سال 1379 می فرماید امر به معروف و نهی از منکر بخش های گوناگونی دارد که مهم ترین آن امر به معروف مسئولین کشور است و بر اساس این منویات مدیران دستگاه های اجرایی باید تاب آوری خود را در برابر انتقادات و مطالبه گری ها افزایش دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف از امر به معروف، کمک به مسئولان است، نه مچ گیری از آنان تصریح کرد: مطالبه گری صرفاً انتقاد کردن از عملکردها نیست بلکه باید با ارائه پیشنهاد و راهکار برای برو رفت از مشکلات و موانع همراه باشد.

احمدی با اشاره به تشکیل یک هزار و 400 گروه جهادی مطالبه گری در کشور بیان کرد: در استان کرمانشاه تاکنون مجوز فعالیت برای 80 گروه جهادی صادر شده است که بیشتر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و مذهبی در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گروه های مطالبه گر کمک به مسئولان است نه مچ گیری از آنان

هدف گروه های مطالبه گر کمک به مسئولان است نه مچ گیری از آنان