مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-06بين الملل

تذکر روحانی به نخست وزیر عراق در مورد آزاد نشدن منابع ارزی ایران


روحانی رییس جمهوری کشورمان در گفت و گو با نخست وزیر عراق گفت: «میلیاردها دلار ارز متعلق به ایران در بانک های عراق برخلاف قانون بلوکه شده و برغم قول های مکرر مسئولین عراق هنوز منابع متعلق به ایران آزاد نشده است».

- روحانی رییس جمهوری کشورمان در گفت و گو با نخست وزیر عراق گفت: میلیاردها دلار ارز متعلق به ایران در بانک های عراق برخلاف قانون بلوکه شده و برغم قول های مکرر مسئولین عراق هنوز منابع متعلق به ایران آزاد نشده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور از عراق به عنوان کشور مسلمان و دوست ایران که از جایگاه مهمی در تعاملات سیاسی و امنیتی منطقه برخوردار است، نام برد و بر توسعه و تعمیق روابط و همکاری های دو کشور در همه زمینه ها با این کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ظهر شنبه در تماس تلفنی "مصطفی الکاظمی" نخست وزیر عراق، با اشاره به ظرفیت های فراوان همکاری های ایران و عراق به عنوان دو کشور همسایه، افزود: ارتقاء سطح روابط اقتصادی همپای روابط سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است و تسهیل در صدور روادید تجاری برای تجار و بازرگانان و شرکت های سرمایه گذاری خصوصی می تواند به توسعه این روابط کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر روحانی به نخست وزیر عراق در مورد آزاد نشدن منابع ارزی ایران

تذکر روحانی به نخست وزیر عراق در مورد آزاد نشدن منابع ارزی ایران