مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-06اقتصادي

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایلام در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان در این استان ایجاد شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد ظهر شنبه در دیدار اعضای شورای مدیران این نهاد با سرپرست استانداری ایلام که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری صورت گرفت بیان کرد: از این تعداد فرصت شغلی 5 هزار و 770 مورد آن از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک ها و 2 هزار و 300 مورد آن نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد شده اند و در مجموع 150 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی با عنوان اینکه به منظور آگاهی از وضعیت طرح های اشتغال مددجویان، امسال 24 هزار مورد بازدید و راستی آزمایی از طرح های اشتغالزایی سه سال گذشته صورت گرفته است، افزود: در این بازدیدها به این نتیجه مهم رسیدیم که بیش از 90 درصد طرح های سه سال اخیر کمیته امداد از پایداری مناسب برخوردار هستند.

مدیرکل امداد استان ایلام مقوله اشتغال را یکی از زمینه های بسیار مهم در راستای توانمندی خانواده ها برشمرد و گفت: خوشبختانه امسال 2 هزار خانواده مددجو در این استان توانسته اند به خوداتکایی برسند.

موسی نژاد در ادامه به خدمات کمیته امداد در زمینه تأمین مسکن مددجویان این استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال های اخیر با اقدامات جهادی کمیته امداد هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایلام در سال جاری

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایلام در سال جاری