مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-06ورزشي

شیراز ، جهرم و زرقان شهرهای برتر در لیگ تندرستی ایران


رییس هیئت ورزش های همگانی فارس گفت: لیگ تندرستی طرح ملی فدراسیون ورزش های همگانی از چهارم تا 15 اسفند ماه جاری برگزار شد و باعث افتخار است که در این لیگ، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیروس پاک فطرت با بیان این خبر افزود: لیگ تندرستی طرح ملی فدراسیون ورزش های همگانی از 4  اسفند ماه آغاز شد و در 15 اسفند ماه جاری به پایان رسید و باعث افتخار است که 3 شهر از استان فارس در بین 25 شهر فعال و برتر کشور قرار گرفتند.

وی ادامه داد: به همین منظور مقرر شد روسای هیئت ورزش های همگانی شهرهای شیراز، جهرم و زرقان  که بیشترین مشارکت  را در لیگ داشته اند، 24 اسفند ماه جاری در تهران مورد تقدیر قرار می گیرند.

 رییس هیئت ورزش های همگانی فارس بیان کرد: لیگ تندرستی برای اولین بار در کشور بین 31 استان برگزار گردید که استان فارس به تناسب جمعیت، در رتبه 12 قرار را گرفت که در بین استان هایی با جمعیت 4  میلیون به بالا رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: لیگ تندرستی ایران با هدف جلوگیری از کم تحرکی و انجام ورزش در خانه همه روزه در سایت اختصاصی لیگ تندرستی شامل چهار حرکت و ایستگاه ورزشی معرفی می گردید و علاقه مندان بعد از  ثبت نام در سایت  و انجام 20 دقیقه ورزش  و اعلام کد مخصوص همان روز به مدت 40 ثانیه از  خود تصویربرداری گرفته و در سایت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز ، جهرم و زرقان شهرهای برتر در لیگ تندرستی ایران

شیراز ، جهرم و زرقان شهرهای برتر در لیگ تندرستی ایران