مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-06سياسي

بازنگری و اصلاح قوانین اولویت مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است


معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بازنگری و اصلاح قوانین و همچنین هوشمندسازی و اصلاح فرآیندهای همه بخش های زیر مجموعه را از اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست.

- معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بازنگری و اصلاح قوانین و همچنین هوشمندسازی و اصلاح فرآیندهای همه بخش های زیر مجموعه را از اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد کشور، مهدی اقبال در این خصوص گفت: با توجه به اینکه معاونت امور اسناد حوزه های مختلف را در بر می گیرد، از همین رو دارای بخشنامه های بسیار متعدد و قوانین دست و پا گیری است که باعث شده هم روند کاری زیر مجموعه به کندی صورت گیرد و هم اینکه این قوانین و بخشنامه ها که در زمان صدور اثرگذار بوده درحال حاضر با الکترونیکی شدن فرایندها منسوخ شده و یا آن اثرگذاری لازم را نداشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای دستور ریاست معظم قوه و سند تحول قضایی و تاکیدات ریاست سازمان، اصلاح قوانین در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است؛ به همین منظور کارگروه های تخصصی و مختلفی در حوزه های اجرا و امور اسناد تشکیل شد که این کارگروه ها وظیفه دارند قوانین و بخشنامه های مربوطه را بررسی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری و اصلاح قوانین اولویت مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است

بازنگری و اصلاح قوانین اولویت مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است