مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-06دانش

بدون کنکور دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شوید + شرایط ثبت نام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی دکتری، - بدون کنکور دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شوید + شرایط ثبت نام دانشگاه علامه طباطبایی طی فراخوانی اعلام کرد که برای تحصیل در مقطع دکتری سال 1401-1400 بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی دکتری، از میان متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی 1401-1400 در تعدادی از رشته های تحصیلی بدون شرکت در کنکور ( فهرست رشته ها را در اینجا مشاهده و دانلود کنید) ، دانشجوی دکتری می پذیرد.

دانش آموختگان حداکثر تا دو سال پس از فراغت از تحصیل می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند لذا داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند به هیچ وجهخ مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

داوطلبان واجد شرایط از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 18 اسفندماه به مدت یکماه تا هجدهم فروردین ماه 1400 می توانند با مراجعه به سایت azmoon.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون کنکور دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شوید + شرایط ثبت نام

بدون کنکور دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شوید + شرایط ثبت نام