مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-06سياسي

روایت محمدرضا باهنر از پاسخ رییسی به پیشنهاد حضور در انتخابات


من خودم هم که چند بار شخصا با آقای رییسی صحبت کردم، ایشان گفت من نمی آیم، اما عالم سیاست اصلا این جذمیت ها را ندارد؛ این که فردا چه اتفاقی می افتد و یا پس فردا چه اتفاقی می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نامه نیوز نوشت: برخی باور دارند انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 یکی از مهم ترین دوره های انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی ایران است زیرا از یک سو مردم انتظار دارند رییس جمهور بعدی بتواند مشکلات اقتصادی را رفع کند و از سوی دیگر نوع مناسبات ایران با جامعه بین المللی بسیار تعیین کننده است.

اینکه باید مذاکره کرد یا نه؟ و اگر قرار به مذاکره است، چگونه مذاکره ای باید در کار باشد؟ برای بررسی آنچه در عرصه انتخاباتی این دوره در فضای سیاسی کشور می گذرد ساعتی را محمدرضا باهنر، نماینده ادوار مجلس به گفت وگو نشستیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

اکنون که به انتخابات 1400 نزدیک می شویم، فضای سیاسی را چه طور ارزیابی می کنید؟ آیا احزاب در این از کارکرد لازم برخوردارند؟ اگر در مجموع بخواهم به یک علت ریشه ای برگردم، در یک جمله عرض می کنم که بالاخره نظام ما یک نظام مردم سالار دینی است و در نظام مردم سالار دینی یکسری از رویکردها و فرایندها را از مکاتب و فلسفه های غرب گرفته و در اسلام نبوده است اما محتوای نظام ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت محمدرضا باهنر از پاسخ رییسی به پیشنهاد حضور در انتخابات

روایت محمدرضا باهنر از پاسخ رییسی به پیشنهاد حضور در انتخابات