مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-06سياسي

جهاد برای نجات محیط زیست/از مقابله با سوداگران چوب، تا بیابان زدایی


رییس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست، گفت: طی تفاهم نامه ای با منابع طبیعی و سازمان محیط زیست اقدامات جهادی متعددی در راستای حفاظت از محیط زیست در دستورکار قرار گرفته است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد زهرایی، رییس بسیج سازندگی کشور، عصر امروز در حاشیه درختکاری در اردوگاه شهید مطهری برگزار شد، گفت: محیط زیست صد برابر سایر نهادهای دیگر همچون میراث باستانی کشور قابل اهمیت است.

این مقام مسؤول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت از محیط زیست، یادآور شد: آیندگان بنا بر تفکر، نگارش و اقدام ما در مقابل حفاظت از محیط زیست نسل ما را قضاوت خواهند کرد.

زهرایی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم در آینده نه چندان دور همین میزان محیط زیستی که از آن ماست از بین برود، تصریح کرد: اگر درست عمل کنیم و جهاد گونه وارد کار شویم دعای خیر همگان را نیز از آن خود خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه جهاد نیاز به قافله دارد، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خدا در همه عرصه ها است و حفظ محیط زیست هم برای ما اهمیت ویژه ای دارد، در این میان ما مأمور و موظف به فعالیت در این حوزه هستیم.

زهرایی با اشاره به اینکه جبهه باطل مقابل ما فرسایش خاک و بیابان زایی است، ادامه داد: این موارد را باید به چشم دشمن ببینیم تا بتوان ویژه به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد برای نجات محیط زیست/از مقابله با سوداگران چوب، تا بیابان زدایی

جهاد برای نجات محیط زیست/از مقابله با سوداگران چوب، تا بیابان زدایی