مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-06اقتصادي

قول فرماندار رفسنجان برای پایان صف های خرید مرغ/همت بسیج اصناف برای مدیریت بازار


به مردم اطمینان می دهم تا شب عید کمبود مرغ در رفسنجان نداشته باشیم و بر اساس نیاز شهرستان مرغ توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، التهابات چندهفته ای در بازار مرغ و صف های طولانی که برای خرید مرغ در هر ساعت از شبانه روز مشاهده می کردیم قرار است با قول و وعده های مسئولان پایان پذیرد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان یکی از قطب های تولید مرغ در استان کرمان است و یک سوم مرغ مورد نیاز استان را تأمین می کند، اظهار کرد: طی روزهای اخیر در بازار چالش هایی ایجاد شده بود اما به مردم قول می دهم تا شب عید کمتر از 24 تن مرغ در شهرستان توزیع نشود و مردم نیاز خود را تهیه کنند.

همت بسیج اصناف برای مدیریت بازار مرغ/کنترل از مرغداری تا مرحله توزیع به گفته محمد تقی زاده مسئول بسیج اصناف شهرستان رفسنجان شهرستان های زیادی در استان کرمان تولید مرغ ندارند و مرغ مورد نیاز از استان های یزد، خراسان جنوبی، فارس و چهارمحال و بختیاری وارد می شد تا نیاز مرغ این شهرستان ها برآورده شود.

وی ادامه داد: بر اساس تنش هایی که در بازار مرغ ایجاد شد نگرانی هایی بود و استان های یادشده خروج مرغ از استان هایشان را ممنوع اعلام کردند و مرغ از رفسنجان به سمت شهرستان های استان سرازیر شد و دچار کمبود مرغ شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول فرماندار رفسنجان برای پایان صف های خرید مرغ/همت بسیج اصناف برای مدیریت بازار

قول فرماندار رفسنجان برای پایان صف های خرید مرغ/همت بسیج اصناف برای مدیریت بازار