مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-06سياسي

تغییر دبیرکل ایکائو با فشار آمریکا، کانادا، عربستان و امارات


رییس سابق سازمان هواپیمایی کشوری کلمبیا و مشاور سابق سازمان های هواپیمایی امارات و عربستان به دبیرکلی سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) انتخاب شد.

- رییس سابق سازمان هواپیمایی کشوری کلمبیا و مشاور سابق سازمان های هواپیمایی امارات و عربستان به دبیرکلی سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز انتخاب خوان کارلوس سالزار به عنوان دبیرکل سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) از سازمان های زیرمجموعه سازمان ملل متحد و با رأی بالایی در شورای ایکائو (مهم ترین ارگان ایکائو) در روزهای گذشته خبر داد.

وی افزود: سالزار فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه هاروارد است و دوره کارشناسی ارشد حقوق هوایی خود را در دانشگاه مک گیل شهر مونترال کانادا با موفقیت به پایان رسانده است.

شرفی ادامه داد: خوان کارلوس قبل از انتخاب به عنوان دبیرکل ایکائو، ریاست سازمان هواپیمایی کشوری کلمبیا را برعهده داشته و موفقیت های چشمگیری در این زمینه محقق ساخته است.

به گفته این فعال صنعت هوانوردی، در دوران خوان کارلوس سزار، صنعت هواپیمایی کشوری کلمبیا در ردیف ده کشور دارای بالاترین رشد در صنعت هواپیمایی دنیا شناخته شد.

سالزار به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و عربی تسلط کامل دارد و پیش از نیز سمت مشاور ارشد هواپیمایی کشوری امارات متحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر دبیرکل ایکائو با فشار آمریکا، کانادا، عربستان و امارات

تغییر دبیرکل ایکائو با فشار آمریکا، کانادا، عربستان و امارات