مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-06فرهنگي

برگزاری نمایشگاه آثار هنری دوریکا از 16 اسفند


مجموعه هنری دوریکا، از 16 الی 22 اسفند ماه نمایشگاه آثار هنری در زمینه های رزین ، پتینه ، نقاشی ، آثار هنری دست ساز و .

برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دوریکا، این نمایشگاه که به آثار هنرجویان و دیگر اثرهای برجسته در زمینه های فوق اختصاص خواهد داشت ازساعت 11 الی 19 در آموزشگاه طراحی دوریکا برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است، در طول برگزاری این نمایشگاه وورک شاپ های رزین و پتینه، در دوره های سه و چهار روزه برگزار خواهد شد که در پایان دوره ها، مدارک معتبر مورد تایید نهادهای بین المللی و دوزبانه به هنرجویان اعطا خواهد شد.

همچنین شرکت کنندگان در نمایشگاه از هفت درصد تخفیف و هنرجویانی که در وورک شاپ ها ثبت نام نمایند، ازده درصد تخفیف ثبت نام، در دوره های آموزشی دوریکا بهره مند خواهند شد.

دوریکا یک شرکت و آموزشگاه طراحی دکوراسیون با مدیریت خانم شیرین چوکامی است که از سال 1387 کار خود را در زمینه پیاده سازی پروژه های طراحی دکوراسیون و همچنین تشکیل دوره های آموزشی در این زمینه شروع کرد.

امروز به لطف خدا و اراده تیم دوریکا به جرات می توان گفت با کیفیت ترین دوره های طراحی دکوراسیون داخلی در ایران توسط این تیم برگزار می شود و با راه کارهای کاربردی که به هنرجویان داده می شود، آن ها می توانند به راحتی در بازارکار، با درآمد مورد نظر مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه آثار هنری دوریکا از 16 اسفند

برگزاری نمایشگاه آثار هنری دوریکا از 16 اسفند