مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-06سياسي

سخنگوی کمیسیون شورا ها: عدم اصلاح در برخی از قوانین موجب مانع شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو علی حدادی سخنگوی کمیسیون شورا ها در گفتگو با برنامه دادستان حول اصلاح انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، درباره شرایط کاندیداتوری و مشکلات ثبت نام ریاست جمهوری گفت: - حدادی اصلاح در برخی از قوانین کشور را لازم دانست و بیان کرد: قوانینی که در کشورمان مصوب شده است؛ چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب، اصلاح در آن صورت نگرفته و به یک معنا قوانین، موانعی را ایجادکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو علی حدادی سخنگوی کمیسیون شورا ها در گفتگو با برنامه دادستان حول اصلاح انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، درباره شرایط کاندیداتوری و مشکلات ثبت نام ریاست جمهوری گفت: یکی از مواردی که تاکید داشتیم در بحث اصلاح این بود؛ الان که برای یک روستا شورا و دهیار انتخاب می کنید یا برای یک شهر شهردارانتخاب می کنید؛ شرایطی وجود دارد.

یکی از مشکلاتی که طی سنوات اخیر با آن مواجه بودیم این بود که زمان ثبت نام، هر فردی با هر تحصیلاتی وارد می شد و برای ریاست جمهوری ثبت نام می کرد، به همین علت تعداد افراد زیاد می شد.

باور کنید وقت نظام با ارزش است و برای انتخاب فرد دوم مملکت و به عنوان رییس قوه مجریه، چه طور می شود تحصیلات را لحاظ نکنیم یا به سن دقت نکنیم یا به شرایط اختصاصی آن توجهی نکنیم؟ حدادی اصلاح در برخی از قوانین کشور را لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون شورا ها: عدم اصلاح در برخی از قوانین موجب مانع شده است

سخنگوی کمیسیون شورا ها: عدم اصلاح در برخی از قوانین موجب مانع شده است