مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-06ورزشي

کارگزاری بورس ایساتیس پویا؛ حامی تیم فوتبال در لیگ برتر


با توجه به اهمیت فوتبال در ایجاد نشاط در جامعه، کارگزاری بورس ایساتیس پویا در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری و حمایت مالی از باشگاه ورزشی صنعت نفت آبادان نمود.

- کارگزاری بورس ایساتیس پویا؛ حامی تیم فوتبال در لیگ برتر با توجه به اهمیت فوتبال در ایجاد نشاط در جامعه، کارگزاری بورس ایساتیس پویا در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری و حمایت مالی از باشگاه ورزشی صنعت نفت آبادان نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام اسپانسری و حمایت این کارگزاری از این باشگاه با بازی تیم فوتبال در مسیر ایجاد نشاط و اعتلای روحیه فعالان بازار سرمایه و سرمایه گذاران، اقدام به حمایت از تیم صنعت نفت آبادان بعنوان یکی از تیم های مطرح در لیگ برتر نموده است.

همزمان با این رویداد ورزشی، شعبه منطقه آزاد اروند کارگزاری ایساتیس پویا به عنوان یکی از شعب برتر این کارگزاری در فضایی بسیار حرفه ای به منظور ارائه تمامی خدمات بازار سرمایه شامل احراز هویت و ثبت نام غیرحضوری، خرید و فروش سهام، معاملات بورس کالا و انرژی، صندوق سرمایه گذاری مشترک ایساتیس پویا، سبدگردانی اختصاصی (با همکاری شرکت سبدگردان ایساتیس پویا ) و برگزاری دوره های آموزشی و غیره، افتتاح و آماده پاسخگویی به تمامی هموطنان به خصوص مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاری بورس ایساتیس پویا؛ حامی تیم فوتبال در لیگ برتر

کارگزاری بورس ایساتیس پویا؛ حامی تیم فوتبال در لیگ برتر