مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-06سياسي

بررسی چگونگی افزایش مشارکت در انتخابات 1400 از سوی دفتر تحکیم وحدت


دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: ما در اتحادیه دفتر مدتی است که با برگزاری « سلسله جلسات پاسداری از مشارکت» به چگونگی افزایش مشارکت در انتخابات 1400 با نگاه به نقش نهادهای مختلف حاکمیتی می پردازیم.

- علی بزرگخو، دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ما در دفتر تحکیم وحدت سال هاست که به مقوله جمهوریت و در ادامه مشارکت به عنوان نماد آن می پردازیم، گفت: یک نظام با ساختار مردم سالاری دینی آن نظامی ست که می تواند با مردم خود تخاطب کند و آن ها را قانع کند تا به صحنه بیایند.

این نگاه فرق دارد با آن نگاهی که آقایان دارند و در تمام طول انتخابات به دنبال نوعی گول زدن مردم هستند.

بزرگخو تاکید کرد: ما در جمهوری اسلامی چنین چیزی را ناپسند می دانیم که با هیجانی کردن فضا و با دور کردن اتمسفر عقلانیت از طریق ایجاد دوقطبی های کاذب که همین الان هم در حال پرداخت خسارات ناشی از آن هستیم، بخواهیم با چنین رویکردی مشارکت را بالا ببریم.

چنین مشارکتی زیاد دردی از کشور را دوا نخواهد کرد چرا که شاید آن عدد نهایی تعداد شرکت کنندگان را به بالای 50 درصد سوق دهد که آقایان نگرانی شان حل شود، ولی در نهایت منجر به مسئولیت سیاسی مطلوب نمی شود و در نتیجه آن در نهایت هیچ کس نه مردم و نه مسئولین نقش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چگونگی افزایش مشارکت در انتخابات 1400 از سوی دفتر تحکیم وحدت

بررسی چگونگی افزایش مشارکت در انتخابات 1400 از سوی دفتر تحکیم وحدت