مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-06سياسي

رانندگان حمل و نقل عمومی برای دریافت واکسن پس از کادر درمان در اولویت قرار گیرند


مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: وزیر کشور با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار در اولویت قرار دادن رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی پس از کادر درمان جهت تزریق واکسن کرونا شد.

- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: وزیر کشور با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار در اولویت قرار دادن رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی پس از کادر درمان جهت تزریق واکسن کرونا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار داشت: با تاکید بر حساسیت و ضرورت ارائه خدمات توسط ناوگان تاکسیرانی در کشور و با هدف قطع زنجیره کرونا، درخواست قرارگیری رانندگان ناوگان تاکسیرانی در اولویت دریافت واکسن بعد از کادر درمان را از طریق وزارت کشور پیگیر شدیم.

وی ادامه داد: برهمین اساس، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با ارسال نامه ای به دکتر روحانی رییس محترم جمهوری خواستار اولویت رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی جهت تزریق واکسن کرونا پس از کادر درمان شده اند.

وی در رابطه با این درخواست افزود: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سهم حمل و نقل عمومی در انتقال و توسعه چرخه کرونا ویروس بیش از 26 درصد می باشد، از این رو ستاد ملی مبارزه با کرونا رانندگی حمل و نقل عمومی را از مشاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان حمل و نقل عمومی برای دریافت واکسن پس از کادر درمان در اولویت قرار گیرند

رانندگان حمل و نقل عمومی برای دریافت واکسن پس از کادر درمان در اولویت قرار گیرند