مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-06سياسي

تلاش برای تاسیس مجتمع بزرگ قرآنی در استان بوشهر


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: به دنبال این هستیم که مجتمع بزرگ قرآنی در استان بوشهر تأسیس شود که شامل موزه، کتابخانه های تخصصی، - سالن های اختصاصی پژوهش های قرآنی و سالن های اجرایی مختلف خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قرآن یک هدایت نامه الهی برای نجات و کمال انسان است، اظهار داشت: قرآن عصاره هدایت های الهی در طول تاریخ حیات بشریت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، توجه به قرآن را توجه به سعادت و رستگاری انسان و بی توجهی به آن را بی توجهی به اساس انسان عنوان نموده و تصریح کرد: زندگی با قرآن یعنی زندگی با خدا و زندگی بدون قرآن یعنی زندگی به دور از هدایت های الهی.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر به واقع یک استان قرآنی است، افزود: از همان ابتدا که اسلام وارد ایران شد، در استان بوشهر توجه ویژه ای به اسلام، قرآن و اهل بیت شده است و قرآن یک جایگاه فوق العاده ویژه ای داشته است.

در استان بوشهر سبک ویژه ای در قرائت قرآن وجود دارد که هنوز در برخی روستاها تلاوت می شود و مبتنی بر فهم قرآن است که لازم است توجه ویژه ای به این سبک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تاسیس مجتمع بزرگ قرآنی در استان بوشهر

تلاش برای تاسیس مجتمع بزرگ قرآنی در استان بوشهر