مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-06سياسي

وضع باثبات استان سمنان در کرونا/ محدودیت ها همچنان باقی است


خوشبختانه استان سمنان در وضع باثباتی از نظر میزان شیوع کرونا قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مدیریت مقابله با دارای رنگ بندی زرد و خوشبختانه شهرستان های میامی، سرخه و آرادان نیز در وضع آبی قرار دارند.

آشناگر با اشاره به مصوبات جدید ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اظهار کرد: با عنایت به مصوبه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، در ایام تعطیلات نوروز 1400 سفر به شهرستان های دارای رنگ بندی نارنجی و قرمز به دلیل احتمال بالای سرایت گسترده ویروس کرونا ممنوع بوده و لازم است تا هم میهنان و به ویژه مردم استان تلاش کنند تا سفر به این گونه شهرستان ها را به صورت مطلق از برنامه های نوروزی خود حذف سازند.

استاندار سمنان با قدردانی از همراهی مردم استان با دست اندرکاران ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت: با رعایت دقیق و گسترده پروتکل های بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم و بر اساس نمودارهای اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، خوشبختانه استان در وضع باثبات تری از حیث میزان شیوع کرونا قرار گرفته است.

آشناگر با ذکر اینکه بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان برای نخستین بار از زمان شیوع کرونا در اسفند سال گذشته تاکنون خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع باثبات استان سمنان در کرونا/ محدودیت ها همچنان باقی است

وضع باثبات استان سمنان در کرونا/ محدودیت ها همچنان باقی است