مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-06پزشكي

ارائه خدمات آزمایشگاهی سنجش بار میکروبی صنایع غذایی و دارویی با تجهیزات ایران ساخت


گروه تحقیقاتی یکی از شرکت های دانش بنیان با استفاده از تجهیزات ایران ساخت، خدمات آزمایشگاهی بار میکروبی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی را به بخش صنعتی ارائه می دهد.

- گروه تحقیقاتی یکی از شرکت های دانش بنیان با استفاده از تجهیزات ایران ساخت، خدمات آزمایشگاهی بار میکروبی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی را به بخش صنعتی ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک پوراکبری، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به فعالیت فناوران مستقر در حوزه زیست فناوری و میکروب شناسی، گفت: این شرکت در حوزه های مختلفی مانند کنترل کیفی مواد دارویی، غذایی، آرایشی وبهداشتی فعالیت می کند و توانستیم با استفاده از تجهیزات ایران ساخت و روش های فناورانه بومی، خدمات کیفیت سنجی و آنالیز فرآورده ها را که در تولید محصولات سالم و با کیفیت اهمیت بالایی دارد، ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه توانستیم به عنوان یک مجموعه فناور که با سازمان غذا و دارو همکاری داریم، دسترس پذیری خدمات فناورانه کنترل کیفی را داخل کشور تسهیل کنیم، اظهار کرد: ارائه مشاوره در حوزه تجاری سازی و راه اندازی کسب و کارهای فناورانه بخش دیگری از توانمندی های این مجموعه است علاوه بر خدمات کنترل کیفیت و یاری رسانی به خطوط تولیدی، پژوهشگران و دیگر فناوران را در حوزه معتبرسازی، مشاوره در زمینه رفع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات آزمایشگاهی سنجش بار میکروبی صنایع غذایی و دارویی با تجهیزات ایران ساخت

ارائه خدمات آزمایشگاهی سنجش بار میکروبی صنایع غذایی و دارویی با تجهیزات ایران ساخت