مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-06سياسي

بررسی معیارهای ساخت یک مستند موفق و جذب مخاطب


در دوره مجازی «تجارب و اندیشه های نوین در ساخت مستند و گزارش های خبری» راه های ساخت یک مستند موفق و همچنین جذب مخاطب بررسی و ارزیابی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در راستای بهره مندی از دستاوردها و تجربه های تخصصی در سطوح بین المللی به منظور توسعه علمی و مهارتی، دوره مجازی تجارب و اندیشه های نوین در ساخت مستند و گزارش های خبری با تعامل و همکاری اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه (ABU) برای مدیران، تهیه کنندگان، کارگردانان و خبرنگاران مرتبط برگزار شد.

در این وبینار آنلاین، رحیمیان استاد دانشگاه صداوسیما و کارشناس مباحث تولیدات تلویزیونی به عنوان استاد میزبان مدیریت جلسه را بر عهده داشت و ضمن تأکید بر محورهای کلیدی ساخت مستندهای خبری موفق نظیر نوآوری و خلاقیت توأم با جسارت بحث خود را آغاز کرد.

در ادامه استیو آهرن رییس آکادمی علمی اتحادیه ABU  در خصوص تلفیق تکنولوژی­های مدرن و صنعتی در ساخت مستندهای داستانی صحبت کرد.

مارک لولین دیگر مهمان خارجی این وبینار که  به عنوان تهیه ­کننده و سردبیر خبری شبکه­ های تلویزیونی استرالیا فعال است، در خصوص ویژگی­ ها و الزامات مستند خبری مطلوب از جمله صداقت در خبرنگاری، تلاش در کشف حقیقت، نقش تدوین نهایی در روند مستندسازی، جذب مخاطب، سرگرم­ کننده بودن، استفاده از تجهیزات تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی معیارهای ساخت یک مستند موفق و جذب مخاطب

بررسی معیارهای ساخت یک مستند موفق و جذب مخاطب