مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-06اقتصادي

از الفبای کارآفرینی تا قوانین دست و پا گیر تولید


کارآفرینی به فرآیند خلق ارزش جدید مادی یا معنوی از طریق یک تلاش متعهدانه با درنظرگرفتن ریسک های ناشی از آن اطلاق می شود، به عبارت دیگر، ویژگی تعیین کننده در کارآفرینی، - انجام کارهای جدید و یا ابداع روش های نوین در امور جاری است.

کارآفرینی گذشته از مفهوم ایجاد کار و اشتغالزایی، دارای پیامدهای مثبت و مهم دیگری همانند بارورشدن خلاقیت ها، ترغیب به نوآوری و توسعه آن، افزایش اعتماد به نفس، ایجاد و توسعه تکنولوژی، تولید ثروت در جامعه و افزایش رفاه عمومی است و در صورتیکه فقط به جنبه اشتغال زایی آن توجعه شود، از سایر پیامدهای آن بی بهره خواهیم ماند.

بازگو کردن تجارب موفق کارآفرینی نیز، نوعی تلاش برای حفظ و نگهداری اطلاعات و مکتوب کردن داده ها، شواهد و تجربیات، به منظور استفاده سایر صاحبان صنایع و متولیان امور صنایع کوچک و متوسط کشور است، همچنین ثبت نتایج اثربخش و موفق حاصل از دریافت خدمات حمایتی سازمان و شرکت های تابعه توسط صنایع کوچک و متوسط، موجب توسعه بنگاه های تولیدی و تقویت و رشد فعالیت ها و خدمات حمایتی از این صنایع می گردد.

آنچه در ادامه می خوانید گفتگوی ایسنا با سه تن از کارآفرینان موفق حوزه صنعت استان سمنان در خصوص بازگو نمودن تجربیات موفق کارآفرینی است رییس هیئت مدیره گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان سمنان معتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از الفبای کارآفرینی تا قوانین دست و پا گیر تولید

از الفبای کارآفرینی تا قوانین دست و پا گیر تولید