مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-06سياسي

ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک برگزار می شود


ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک با مشارکت دانشگاه امام صادق و جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این همایش شنبه 16 اسفندماه از ساعت 19 تا 22:30 با هدف بررسی مسائل مرتبط با حکمرانی فضای مجازی، صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بازی های آنلاین برگزار می شود.

حکمرانی تولید، توزیع و مصرف محتوای فضای مجازی موضوع محوری این همایش است و تنظیم مقررات در حوزه محتوای فضای مجازی، مبانی فقهی محتوای فضای مجازی، اقتصاد محتوای فضای مجازی، آسیب های فردی و اجتماعی فضای مجازی، سبک زندگی فردی و اجتماعی در عصر فضای مجازی، کودکان و نوجوانان و نحوه مواجهه آنها با فضای مجازی، آینده پژوهی تحولات فناوری های توزیع محتوا و اثرات آن بر حکمرانی محتوای فضای مجازی و بازار محتوا (تولید و توزیع در مقیاس جهانی) از دیگر محورهای این همایش است.

در ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک، 2 پنل تخصصی با موضوع بررسی سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بازی های آنلاین برگزار می شود.

در این مراسم که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، در پنل حکمرانی فضای مجازی مقالات ارائه شده در این خصوص و نیز مسائل مربوط به اسلام و فضای مجازی پاک، مباحث حقوقی فضای مجازی و سبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک برگزار می شود

ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک برگزار می شود