مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-06سياسي

هشتمین کتابخانه گروه جهادی شهدا به نام «حاج قاسم»/ هر 45 روز یک کتابخانه+فیلم


هشتمین کتابخانه گروه جهادی شهداء مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه محرومی در شمال غرب کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، هشتمین کتابخانه گروه جهادی شهداء مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه محرومی در شمال غرب کشور افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، این کتابخانه که به همت گروه جهادی شهدا افتتاح شد با بیش از 3 هزار عنوان کتاب در شهرستان خدابنده (سلطانیه) روستای پابند در اختیار ساکنان این منطقه قرار گرفت.

محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره این کتابخانه اظهار داشت: پس از بررسی های فیزیکی و جمعیت شناسی منطقه ای تصمیم برآن شد کتابخانه هشتم را در این منطقه محروم از غرب کشور افتتاح کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در تامین کتاب های این کتابخانه علاوه بر نذورات مردمی همکاری کتابخانه باغ موزه دفاع مقدس، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و همچنین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رادیو فرهنگ را داشتیم، گفت: کتاب های موجود در کتابخانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ارزش 100میلیون تومان تامین شده است،  در این کتابخانه بیش از 3 هزار عنوان کتاب و مجموعا در این هشت کتابخانه که در سال 1399 افتتاح شد 40 هزار عنوان کتاب در اختیار ساکنان مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین کتابخانه گروه جهادی شهدا به نام «حاج قاسم»/ هر 45 روز یک کتابخانه+فیلم

هشتمین کتابخانه گروه جهادی شهدا به نام «حاج قاسم»/ هر 45 روز یک کتابخانه+فیلم