مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-06سياسي

مروری بر مواضع یک مسئول در کهگیلویه و بویراحمد/جایگاهی که فریادگر درد مردم است


با انتصاب حجت الاسلام والمسلمین پناهی به مدیریت حوزه های علمیه و در ادامه انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبودی در جایگاه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شاهد مواضع انقلابی و مقابله هر چه بیشتر با مفاسد از این دو جایگاه در استان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ پس از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی به مدیریت حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان به حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در 8 سالی که گذشت شهرستان های گچساران و باشت و به طور کلی استان کهگیلویه و بویراحمد گرفتار حاشیه های زیادی از بابت زیاده خواهی برخی افراد شد که همین حواشی موجب کندی توسعه در استان گردید.

در هشت سال اخیر به دلیل یکه تازی برخی افراد و اقدامات فراقانونی و بعضا غیر قانونی از جمله استخدام های فامیلی و فله ای و گماشتن مدیریت های خاص و به دنبال آن دامن زدن به اختلافات منطقه ای؛ استان در نوعی انسداد سیاسی قرار گرفت که شاهد اعتراضات زیادی به چنین رویه هایی در استان بودیم.

در این بین برخی علما و روحانیون و نخبگان نقش برجسته تری نسبت به سایرین در اعتراض به رویه موجود داشتند که از جمله آن ها می توان به ائمه جمعه استان و به خصوص رییس وقت شورای سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مواضع یک مسئول در کهگیلویه و بویراحمد/جایگاهی که فریادگر درد مردم است

مروری بر مواضع یک مسئول در کهگیلویه و بویراحمد/جایگاهی که فریادگر درد مردم است