مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-06سياسي

انتخاب «بیت کوین» به عنوان مهریه قانونی نیست


حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره تعیین رمز ارز به عنوان مهریه، - نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بنابراین اگر کسانی رمز ارز یا بیت کوین را به عنوان مهریه خود قرار داد در زمان دریافت نباید هیچ توقعی از حاکمیت یا دادگاه های خانواده داشته باشند، زیرا این اتفاق همانند چاه است که فرد با دست خود، خودش را روانه آن چاه می کند.

حسن نوروزی، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره تعیین رمز ارز به عنوان مهریه، اظهار کرد: ابتدا باید گفت مال و سرمایه چیزی هست که قابل لمس است از این رو طبق شرع و قانون مهریه باید یک چیز مشخصی باشد تا زن پشتوانه ای برای خود داشته باشد.

وی ادامه داد: از این رو رمز ارز یا بیت کوین یک چیز نامشخص و فریبنده ای هست به نظر می رسد که این موارد را دفاتر ثبت ازدواج نباید ثبت کنند، زیرا این موضوع از نظر قانونی ایراد دارد.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بنابراین اگر کسانی رمز ارز یا بیت کوین را به عنوان مهریه خود قرار دادند در زمان دریافت نباید هیچ توقعی از حاکمیت یا دادگاه های خانواده داشته باشند، زیرا این اتفاق همانند چاه است که فرد با دست خود، خودش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب «بیت کوین» به عنوان مهریه قانونی نیست

انتخاب «بیت کوین» به عنوان مهریه قانونی نیست