مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-06اقتصادي

رشت گران اداره می شود/ کسب درآمد 905 میلیارد تومانی در سال گذشته


شهردار رشت با اشاره به گران اداره شدن این شهر به دلیل نبود طرح جامع مدیریت شهری، گفت: سال گذشته شهرداری رشت بیش از 905 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد احمدی شامگاه جمعه در جلسه بررسی وضعیت شهر رشت، اظهار کرد: به دلیل عدم تصویب طرح جامع مدیریت شهری و نبود انسجام واحد مدیریتی، امروزه شهر رشت گران اداره می شود.

وی با اشاره به وجود خلاهایی در قوانین شوراهای اسلامی شهر افزود: مهمترین مشکلات شهر رشت ناشی از عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و امدادی است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه برای تحقق توسعه پایدار شهری باید نگاه ها تغییر کند، تاکید کرد: با تصویب طرح جامع مدیرت شهری می توان از ظرفیت های این قانون استفاده کرد و این مهم با اهتمام نمایندگان مجلس محقق می شود.

احمدی با بیان اینکه با تصویب این طرح شوراهای اسلامی نیز قدرت پیدا می کنند، تصریح کرد: ارزش افزوده ای که از سوی دولت برای شهرداری ها واریز می شود مورد انتقاد است.

وی به درآمد 905 میلیارد تومانی شهرداری رشت در سال گذشته اشاره و ادامه داد: بیش از 85 درصد از درآمدهای شهرداری رشت در سال گذشته محقق شد اما ارزش افزوده تخصیص یافته به شهرداری رشت کمتر از 80 میلیارد تومان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت گران اداره می شود/ کسب درآمد 905 میلیارد تومانی در سال گذشته

رشت گران اداره می شود/ کسب درآمد 905 میلیارد تومانی در سال گذشته