مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-06اقتصادي

طرح گردشگری سد گلابر به دست سرمایه گذار سپرده شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: تفاهم نامه همکاری طرح گردشگری سد گلابر با سرمایه گذار این طرح منعقد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: تفاهم نامه همکاری طرح گردشگری سد گلابر با سرمایه گذار این طرح منعقد شد.

اسماعیل افشاری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طرح گردشگری سد گلابر، اظهار کرد: در چهل و سومین هفته از پویش الف - ب - ایران ، با حضور وزیر نیرو و معاون آب و آبفای وزیر نیرو تفاهم نامه همکاری طرح گردشگری سد گلابر با سرمایه گذار این طرح مهم منعقد شد.

وی افزود: این طرح در دو فاز اجرا خواهد شد که فاز نخست آن توسعه گردشگری شامل، 10 سوییت آماده با لوازم و تجهیزات کامل و مهمان سرا، چهار باب ساختمان ویلایی دو طبقه هر کدام حدود 100 مترمربع، دو باب ساختمان ویلایی، چهار واحد سوله بزرگ با مساحت نزدیک به 1500 مترمربع، سالن پذیرایی بزرگ با آشپزخانه، یک باب ساختمان نگهبانی در محل ورودی کمپ با مساحت حدود 40 مترمربع، دو دهنه غار هر کدام به مساحت 40 مترمربع و یک قطعه باغ مثمر به مساحت 3 هکتار است.

این مسئول ادامه داد: در طرح توسعه گردشگری سد گلابر باید فعالیت هایی گنجاند که در فصل زمستان نیز کاربرد داشته باشد و با تغییر فصل دچار رکود نشود و از آن قبیل می توان به ورزش های سالنی، استخر سرپوشیده، پارک درمان سنتی و اسلامی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گردشگری سد گلابر به دست سرمایه گذار سپرده شد

طرح گردشگری سد گلابر به دست سرمایه گذار سپرده شد