مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-06اجتماعي

تفریحی با طعم مرگ!


بسیاری از مردم و به خصوص جوانان همیشه به دنبال تجربه های هیجان انگیز و پر انرژی هستند که برخی ورزش ها این شرایط را ایجاد کرده است، اما به دست آوردن هیجانی ایمن نیازمند استفاده از بهترین و یا به شکل بهتر باید گفت استفاده از فضاهایی است که دارای استانداردهای .

- ایسنا/بوشهر بسیاری از مردم و به خصوص جوانان همیشه به دنبال تجربه های هیجان انگیز و پر انرژی هستند که برخی ورزش ها این شرایط را ایجاد کرده است، اما به دست آوردن هیجانی ایمن نیازمند استفاده از بهترین و یا به شکل بهتر باید گفت استفاده از فضاهایی است که دارای استانداردهای لازم از مراکز تاییدکننده هستند.

کوهنوردی، صخره نوردی، دره نوردی، طبیعت گردی و بسیاری از تفریحات و ورزش ها از فعالیت هایی هستند که امروزه مورد توجه قشر وسیعی قرار گرفته، به نحوی که شاهد هستیم طی سال های گذشته مراکز باشگاه های متعددی در این حوزه شروع به فعالیت کرده اند اما باید به یاد داشته باشیم که به دست آوردن لذت و تجربه این ورزش های پر هیجان نیازمند استفاده از توانمندی، دانش و مهارت افرادی است که به شکل علمی و معتبر این آموزش ها را فرا گرفته اند.

با یک جست وجوی ساده در فضای مجازی شاهد بسیاری از فعالیت های ماجراجویانه و پر هیجان از سوی برخی افراد سودجو و شاید نا آگاه به علم این چنین ورزش های پر خطری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفریحی با طعم مرگ!

تفریحی با طعم مرگ!