مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-06اقتصادي

سقوط اونس طلا تمامی ندارد


تجدید روند صعودی دلار آمریکا، رشد بازده اوراق قرضه و خوش بینی فزاینده سرمایه گذاران به رشد اقتصادی آمریکا ضربه خود را به بازار طلا زد و در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز بدبینی قاطعانه ای به روند قیمتها در هفته جاری وجود داشت.

- تجدید روند صعودی دلار آمریکا، رشد بازده اوراق قرضه و خوش بینی فزاینده سرمایه گذاران به رشد اقتصادی آمریکا ضربه خود را به بازار طلا زد و در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکو نیوز بدبینی قاطعانه ای به روند قیمتها در هفته جاری وجود داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوال اصلی بسیاری از سرمایه گذاران طلا این است که بازده اوراق قرضه تا چه حدی می تواند صعود کند.

از نظر بسیاری از آنها، عامل مذکور مهمترین مانع برای این فلز ارزشمند است.

فیلیپ استرایبل، استراتژیست ارشد بازار در شرکت بلو لاین فیوچرز اظهار کرد: هر نقطه ای که اوج بازده اوراق قرضه باشد، کف قیمت طلا خواهد بود.

در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت، 14 نفر شرکت کردند که از میان آنها چهار نفر معادل 29 درصد به افزایش قیمت طلا و هشت نفر معادل 57 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند در حالی که دو نفر معادل 14 درصد نظری نداشتند.

در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه گذاران غیر حرفه ای، 1482 نفر شرکت کردند که از میان آنها 595 نفر معادل 40 درصد افزایش قیمت طلا و 657 نفر مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط اونس طلا تمامی ندارد

سقوط اونس طلا تمامی ندارد