مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 00:352021-03-05اقتصادي

سال آینده نیز شاهد مرگ پرندگان در تالاب میانکاله خواهیم بود


در پی تلفات گسترده پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله طی زمستان سال گذشته و امسال، یک متخصص میکروب شناسی ضمن بیان اینکه افزایش باکتری کلستریدیوم بوتولینوم در تالاب میانکاله طی سال ها و بر اثر عوامل گوناگونی رخ داده است، - در پی تلفات گسترده پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله طی زمستان سال گذشته و امسال، یک متخصص میکروب شناسی ضمن بیان اینکه افزایش باکتری کلستریدیوم بوتولینوم در تالاب میانکاله طی سال ها و بر اثر عوامل گوناگونی رخ داده است، گفت: بازگرداندن شرایط این تالاب به حالت طبیعی نیز زمان بر خواهد بود و اگر همین شرایط ادامه پیدا کند، پیش بینی می شود سال آینده نیز شاهد مرگ و میر پرندگان در این تالاب باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعیه صادر شده از سوی اداره کل محیط زیست مازندران، از اوایل بهمن ماه سال جاری تاکنون، 20 هزار و 492 پرنده مهاجر در این تالاب تلف شده اند.

این در حالیست که سال گذشته نیز بیش از 40 هزار پرنده مهاجر در این تالاب تلف شدند که با وجود فرضیات متعددی درباره علت مرگ پرندگان در نهایت سم بوتولیسم به عنوان علت مرگ پرندگان در این تالاب از سوی سازمان دام پزشکی تایید شد.

دکتر رضا نقی ها در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته که برای نخستین بار با مرگ و میر گسترده پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله روبه رو بودیم؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده نیز شاهد مرگ پرندگان در تالاب میانکاله خواهیم بود

سال آینده نیز شاهد مرگ پرندگان در تالاب میانکاله خواهیم بود