مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 22:552021-03-05پزشكي

می توانیم شاهد موتاسیون ایرانی کرونا هم باشیم


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به شدت سرایت ویروس در خوزستان، مراجعات به بیمارستان ها در واحد زمان نسبت به پیک های قبلی بیشتر شده و این مساله ما را تحت فشار قرار داده است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به شدت سرایت ویروس در خوزستان، مراجعات به بیمارستان ها در واحد زمان نسبت به پیک های قبلی بیشتر شده و این مساله ما را تحت فشار قرار داده است.

دکتر فرهاد سلطانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص شدت سرایت ویروس جهش یافته کرونا اظهار کرد: زمانی که شدت سرایت و تکثیر ویروسی زیاد می شود، جهش یا موتاسیون در آن اتفاق می افتد و این جهش، اجتناب ناپذیر است.

این جهش ممکن است در هر کشوری رخ دهد و آنچه که در اهواز با آن مواجه هستیم سوش جهش یافته کرونا است.

وی افزود: آزمایش های میکروب شناسی انجام شده روی ویروس کرونا نشان می دهد که سوش ویروس با آنچه در پیک های قبلی کرونا در خوزستان با آن مواجه بوده ایم، متفاوت است و شدت سرایت آن نیز بسیار بیشتر است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: با توجه به این جهش به وجود آمده در ویروس، می توانیم شاهد موتاسیون ایرانی کرونا نیز باشیم و حتی ممکن است در ماه های آینده موتاسیون دیگری نیز شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم شاهد موتاسیون ایرانی کرونا هم باشیم

می توانیم شاهد موتاسیون ایرانی کرونا هم باشیم