مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 22:202021-03-05سياسي

دعوت روسیه از آمریکا و طرفهای عضو برجام برای دیداری زودهنگام


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت که روسیه خواستار برگزاری هرچه زودتر یک دیدار برای بازگشت آمریکا به برجام و احیای تعهدات ایران ذیل این توافق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین روز جمعه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسیه 24 از دعوت روسیه برای برگزاری هرچه زودتر دیداری جهت بازگشت آمریکا به برجام و احیای تعهدات ایران در چارچوب این توافق خبر داد.

اولیانوف در این باره گفت: همه ما از رویدادهایی که در جریان نشست های شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی اتفاق افتاده، عبور کرده ایم و اکنون باید به امور واقعی پرداخت .

به گفته اولیانوف، احتمالاً باید دیدار غیررسمی در بین اعضای کنونی برجام و آمریکا برگزار کرد تا اینکه گفت وگوها را آغاز کرد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین با اشاره به لزوم برگزاری یک دیدار غیررسمی میان اعضای کنونی برجام و آمریکا گفت: در واقع برگزاری این دیدار کاملاً امکانپذیر است اما باید برخی جزییات را روشن کرد زیرا موضوع بویژه برای ایران بسیار مهم و حساس است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت روسیه از آمریکا و طرفهای عضو برجام برای دیداری زودهنگام

دعوت روسیه از آمریکا و طرفهای عضو برجام برای دیداری زودهنگام