مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 22:052021-03-05سياسي

ویروس های دیجیتالی سهمگین تر هستند


این خواننده از شهرت بالایی میان نوجوانان برخوردار است این گروه سنی به سرعت در حال بازنشر و ساخت دابسمش و وایرال کردن این کلیپ مستهجن هستند.

در این میان شاهد واکنش های متعددی به صورت رسمی و غیررسمی از سوی دلسوزان و صاحبنظران حوزه فرهنگی و تربیتی بوده ایم اما نباید یادمان برود که این سومین اقدام ضد فرهنگی این خواننده لس آنجلسی است که با این نوع محتوا پخش شده است.

در کلیپ اول این شخص ادعا کرد که توانسته کار را به استیضاح وزیر بکشاند.

در دومی هرچه بیشتر مخاطب قرار دادن کودکان و نوجوانان را آغاز کرد و حالا هم که یکی از مظاهر اصلی پورنوگرافی را به ویدئوی سومش آورده است.

برخی از کارشناسان و صاحب نظران اما در واکنش به ادامه سریالی ساخت این کلیپ های مستهجن، دوباره درباره فیلترینگ و استفاده از فیلتر شکن ها صحبت کرده اند و برخی از مراقبت مسئولان از فضای مجازی و مطالبه وضع قوانین جدی تر سخن گفته اند.

با این حال به نظر می رسد این پدیده معلول زیست ما در فضای مجازی و احساس مسئولیت نکردن مسئولان و رهبران فکری بخصوص علما و صاحبنظران علم ارتباطات است.

در طول یک سالی که از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد شاهد همت جدی همه مسئولان برای مقابله با این ویروس بودیم و این هم افزایی باعث شد مردم حتی عادت های قدیمی خود را مثل دید و بازدید، جشن عروسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس های دیجیتالی سهمگین تر هستند

ویروس های دیجیتالی سهمگین تر هستند