مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 21:452021-03-05بين الملل

خوش چشم: بایدن اسلحه خود را در حوزه تحریم علیه ایران حفظ می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خوش چشم کارشناس مسائل بین الملل و سیاست خارجه در چهل و چهارمین نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: - این کارشناس مسائل بین الملل گفت: ادامه فرمول برجام این است که این توافق به یک چماق تبدیل شود و این چماق هم تحریم و تهدید باورپذیر نظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خوش چشم کارشناس مسائل بین الملل و سیاست خارجه در چهل و چهارمین نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: با وجود اینکه لیبی به حرف غربی ها گوش داد و لی به این کشور حمله شد و امروز نیز غربی ها در پی حل مسئله هسته ای ما نیستند؛ بلکه هدف آنها مهار قدرت ایران است.

وی به برنامه بایدن در ارتباط با ایران اشاره کرد و افزود: بایدن در کمپین انتخاباتی خود هیچ چیز در مورد تعهدات آمریکا در برجام نگفت اما گفت اگر من رییس جمهور شوم در مورد تمام محدودیت های هسته ای ایران مذاکره می کنیم و هدف نیز این است که زمان محدودیت های هسته ای یا افزایش یابند و یا ابدی شوند.

مضاف بر این توافق موشکی و منطقه ای ایران، حقوق بشر و امنیت اسراییل از دیگر برنامه های بایدن است که امنیت اسراییل به معنای حذف حزب الله لبنان،حذف توانمندی موشکی و به رسمیت شناختن اسراییل از سوی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش چشم: بایدن اسلحه خود را در حوزه تحریم علیه ایران حفظ می کند

خوش چشم: بایدن اسلحه خود را در حوزه تحریم علیه ایران حفظ می کند