مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-05پزشكي

نرخ بروز کرونا در قم یک پله صعود کرد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از روند افزایشی آرام میزان پذیرش اورژانس و بستری های کرونایی در استان خبر داد و گفت: نرخ بروز بیماری کرونا در قم با یک پله صعود به رتبه بیست و نهم کشوری رسیده است، - سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که قُم تاکنون دو پیک از بیماری کووید19 را تجربه کرده است بیان کرد: تصور عمومی این است که تمام کشور سه پیک کرونا را پشت سر گذاشته اند و نگرانی بابت ورود به پیک چهارم وجود دارد، در حالی که آمار و نمودارهای علمی نشان می دهد قم تاکنون دو پیک بیماری کرونا را پشت سر گذاشته و نگرانی امروز به دلیل احتمال ورود به پیک سوم است.

وی با اعلام افزایش نمونه گیری ها در استان در هفته اخیر خاطر نشان کرد: از حدود سه هزار تست هفته اخیر در قم، 94 درصد این تست ها در بخش سرپایی انجام شده و 194 مورد از آن ها مثبت بوده است.

رییس مرکز بهداشت استان قم همچنین گفت: البته آمار نشان می دهد که میزان مراجعه مردم استان در هفته اخیر به مراکز منتخب بهداشتی با کاهش رو به رو بوده و از یک هزار و 145 مورد در دو هفته گذشته به 971 مورد در هفته اخیر رسیده است.

محبی همچنین میانگین پذیرش اورژانس و بستری را در هفته اخیر، روندی افزایشیِ آرام توصیف و اذعان کرد: نرخ بروز بیماری در استان قم در هفته های اخیر در رتبه آخر و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بروز کرونا در قم یک پله صعود کرد

نرخ بروز کرونا در قم یک پله صعود کرد