مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 20:502021-03-05سياسي

ابراز امیدواری رییس انستیتو پاستور برای آغاز واکسیناسیون عمومی از خرداد


رییس انستیتو پاستور با اشاره به زمان اجرایی شده فاز انسانی واکسن انستیتو پاستور، تصریح کرد: امیدواریم خردادماه اولین تولید واکسن برای واکسیناسیون عمومی را داشته باشیم.

- رییس انستیتو پاستور با اشاره به زمان اجرایی شده فاز انسانی واکسن انستیتو پاستور، تصریح کرد: امیدواریم خردادماه اولین تولید واکسن برای واکسیناسیون عمومی را داشته باشیم.

همچنین واکسن شرکت رازی هم به زودی به ثمر میرسد که امیدواریم با چند ماه تاخیر این واکسن هم قابل عرضه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه غیرمحرمانه ، برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع تولید واکسن ایرانی کووید 19 جمعه 15 اسفندماه با حضور علیرضا بیگلری رییس انستیتو پاستور، مصطفی قانعی رییس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، حسن جلیلی مدیر تولید واکسن کرونا در ستاد فرمان اجرایی امام(ره) و حسین ملک افضلی محقق و پژوهشگر از شبکه دو سیما پخش شد.

نحوه عملکرد واکسن برای پیشگیری از یک ویروس در ابتدای این برنامه علیرضا بیگلری، رییس انستیتو پاستوراظهار داشت: واکسن های کووید 19 یا واکسن هایی که علیه کرونای جدید ساخته می شود، یک نوع آن وقتی است که ویروس را کشت می دهیم و ویروس کشت داده شده غیرفعال می شود و کل بدنه ویروس به عنوان واکسن مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری رییس انستیتو پاستور برای آغاز واکسیناسیون عمومی از خرداد

ابراز امیدواری رییس انستیتو پاستور برای آغاز واکسیناسیون عمومی از خرداد