مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 20:152021-03-05پزشكي

بارداری احتمال ابتلا به کرونا را افزایش نمی دهد


کارشناس ارشد مامایی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بارداری احتمال ابتلا به کرونا را افزایش نمی دهد ولی با توجه به اینکه در دوران بارداری سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود نیاز به بستری در بخش ویژه را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا نصرت بهرامی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: دوران بارداری دورانی خاص، شیرین و لذت بخشی و در عین حال یک دوره هیجان بخش برای مادر و خانواده است از طرفی با ترس و نگرانی هایی همراه است که می توان با آموزش و مراقبت این نگرانی و استرس را کاهش داد .

وی گفت: باتوجه به ظهور پاندمی ویروس کرونا، ترس و نگرانی هم بیشتر شده ضمن اینکه این بیماری یک بیماری ناشناخته است و با گذشت زمان اطلاعات بیشتری در باره آن کسب می شود که اطلاعات قبلی را نیز نقض می کند، جهش هایی در ویروس کرونا رخ داده، علائم متفاوت تر شده و استرس خانواده ها را نیز نسبت به قبل بیشتر کرده است.

این کارشناس ارشد مامایی گفت: قبلا به مردم توصیه می شد با مشاهده علائم سرماخوردگی به کرونا مشکوک و به مراکز درمانی مراجعه کنند اکنون می گویند احساس خستگی و بیحالی نیز می تواند از علائم کرونا باشد .

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت: باید مراقب باشیم زیرا علائم کرونا ثابت نیست و علائم خفیف و بی علامت نیز ممکن است سریع علائم شدید را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارداری احتمال ابتلا به کرونا را افزایش نمی دهد

بارداری احتمال ابتلا به کرونا را افزایش نمی دهد