مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 17:002021-03-05دانش

کتاب «در میان سرخپوست ها» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود ملکی از مولفین کتاب در میان سرخپوست ها در مراسم رونمایی از این کتاب که همزمان با چهل و چهارمین نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی در تهران برگزار شد، - همزمان با چهل و چهارمین نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی کتاب در میان سرخپوست ها رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود ملکی از مولفین کتاب در میان سرخپوست ها در مراسم رونمایی از این کتاب که همزمان با چهل و چهارمین نشست جنبش عدالتخواه دانشجویی در تهران برگزار شد، گفت: جریان عدالت خواهی به واسطه اینکه مخاطب واژه عدالت جهانی است قابلیت جهانی شدن را دارد.

وی افزود: به نظر من کتاب در میان سرخ پوست ها که مشتمل بر روایت سفر اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی به بولیوی در سال 88 است دارای سوژه جذاب و عامه پسندی است و دلیل اینکه ما این موضوع را بین موضوع های استراتژیک دیگر انتخاب کردیم، همین عامه پسند بودن این موضوع بود.

همچنین احسان دهقانی دیگر مولف کتاب در میان سرخپوست ها گفت: تقریبا سه چهار سال پیش ما، یک تیم سه چهار نفره، جمع شدیم تا تاریخ یک دهه فعالیت جنبش را حفظ و روایت بکنیم؛ که چند کتاب با محور جریان های دانشجویی، فعالیت بین المللی و اشاره هایی به دغدغه های زیست محیطی با رویکرد انقلاب اسلامی و یک مستند در مرحله تدوین و پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «در میان سرخپوست ها» رونمایی شد

کتاب «در میان سرخپوست ها» رونمایی شد