مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-05پزشكي

ادای احترام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مقام نخستین شهید مدافع سلامت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ظهر امروز با حضور در مراسم تشییع دکتر محمد زارعی نخستین شهید مدافع سلامت استان با نثار گل به وی ادای احترام کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ظهر امروز با حضور در مراسم تشییع دکتر محمد زارعی نخستین شهید مدافع سلامت استان با نثار گل به وی ادای احترام کرد.

حسین کلانتری با تسلیت درگذشت این پزشک زبردست، خدوم و فداکار به جامعه پزشکی و خانواده معظم وی، از زحمات شبانه روزی جامعه پزشکان و کادر بهداشت و درمان در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا، تقدیر کرد و گفت: زبان ما از بیان این حجم فداکاری و از خودگذشتگی قاصر است و تنها می توان در برابر ایثار و جانفشانی کادر درمان سر تعظیم فرود آورد.

وی افزود: قطعا مردم قدرشناس و فهمیم از خودگذشتگی، فداکاری و عزتمندی مدافعان سلامت را هیچ وقت از یاد نمی برند و تاریخ این جانفشانی ها و خدمات ارزشمند را برای همیشه ثبت خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دکتر محمد زارعی را از پزشکان متعهد، دلسوز و شیفته خدمت به همنوعان برشمرد و اظهار کرد: این شهید والامقام جان شیرین خود را در راه عزت و سلامت جامعه در طبق اخلاص گذاشت و عاشقانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مقام نخستین شهید مدافع سلامت

ادای احترام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مقام نخستین شهید مدافع سلامت