مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-05سياسي

توصیه امام جمعه کرج به مجمع تشخیص مصلحت در مورد اف ای تی اف


حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز خطاب به اعضای تشخیص مصلحت نظام در خصوص fatf، خاطر نشان کرد: نباید این فشارها و جنگ روانی سبب تصمیم اشتباه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تخلفات مسئولین هشداری برای جامعه است، گفت: باید رای آگاهانه داده شود.

سید محمد مهدی محمدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرج با بیان اینکه با گرامیداشت آغاز رسالت حضرت رسول(ص)و آخرین معجزه خداوند، اظهارداشت: بهترین ره آورد این واقعه عزت انسانی و آزادی از بند شیطان بود.

وی با بیان اینکه در این دوره طاغوت واضح است، افزود: برخی آزادی را در جهان غرب می بینند در صورتی که این آزادی نیست بلکه ذلالت است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه علومی که در بلاد طاغوت است نیز بدرد نمی خورد، بیان کرد: علومی که سبب می شود ابزاری تهیه شود برای ریختن ملت های مظلوم که در حال حاضر شاهد هستیم مورد قبول نیست.

امام جمعه کرج با عنوان اینکه آرمان های ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون ثابت است، تصریح کرد: در چهار دهه ای که از انقلاب می گذرد دشمنان هجمه های بسیاری وارد کردند اما ملت ما تسلیم نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه امام جمعه کرج به مجمع تشخیص مصلحت در مورد اف ای تی اف

توصیه امام جمعه کرج به مجمع تشخیص مصلحت در مورد اف ای تی اف