مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-05سياسي

قصه مرغ و تخم مرغ در گلپایگان تمام شدنی نیست؟


امام جمعه گلپایگان با انتقاد از اینکه در گلپایگان قصه گرانی و کمبود مرغ و تخم مرغ گویا تمام شدنی نیست؟ گفت: مسئولین تنظیم بازار در شهرستان گلپایگان مشکل مرغ را حل کنند تا مردم برای تهیه دو عدد مرغ ساعات ها در صف انتظار نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گلپایگان اظهار کرد: ستاد نماز جمعه پایگاه انقلاب و بسط معارف دینی است و باید قوت و انسجام بهتری پیدا کند تا از این ظرفیت عظیم در عرصه های مختلف استفاده بهتری شود.

امام جمعه گلپایگان با تبریک فرارسیدن عید مبعث، گفت: عید مبعث بزرگترین عید مسلمانان، و رویداد و اتفاق جامعه بشری است و نظام اسلامی باید از این نعمت بهرمند شوند، دین اسلام یک دین کامل و از بزرگترین ادیان الهی است که خداوند پس از ظهور اسلام هیچ دین دیگری را نپذیرفته است.

کرامتی افزود: پیامبر(ص) سرآمد تمام پیامبران الهی و نظام هستی است و کتاب قرآن سرشار از  آیات  الهی و جامع ترین و کامل ترین کتاب  است و تمام انبیاء الهی به آن افتخار داشتند و حرکت خود را بستر ساز ظهور دین اسلام تلقی می کردند،  انتشار دین اسلام محدود به زمان و مکان نبود.

وی با اشاره به روز درختکاری گفت: منابع طبیعی از نعمات الهی به بشریت است و لازمه تداوم انسان توجه به منابع طبیعی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه مرغ و تخم مرغ در گلپایگان تمام شدنی نیست؟

قصه مرغ و تخم مرغ در گلپایگان تمام شدنی نیست؟