مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-05سياسي

بخش خصوصی می تواند از نیروی کار زندانیان استفاده کند


محمد مهدی حاج محمدی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت اتمام پروژه زندان مرکزی تبریز و انتقال زندانی فعلی به خارج از شهر تاکید کرد.

- محمد مهدی حاج محمدی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت اتمام پروژه زندان مرکزی تبریز و انتقال زندانی فعلی به خارج از شهر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ محمدمهدی حاج محمدی روز جمعه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتقال این زندان به خارج از شهر نیازمند حمایت های دولت و استانداری است، افزود: بهترین روش برای انجام سریع تر این کار، تغییر کاربری با بالاترین ارزش افزوده است تا بتوان از محل فروش و تهاتر آن سریعتر زندان جدید احداث شود و قانون نیز این اجازه را داده است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه نیاز به مساعدت استانداری است، اظهار داشت: زندان ها در برقراری امنیت جامعه نقش بسزایی داشته و سستی در انجام ماموریت این سازمان می تواند برای جامعه دردسر ایجاد کند.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: اگر این سازمان به وظیفه خود برای اصلاح و تربیت زندانیان خوب عمل نکند، یک زندانی معمولی می تواند در زمان خروج به یک زندانی حرفه ای و متبحر در بزه تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی می تواند از نیروی کار زندانیان استفاده کند

بخش خصوصی می تواند از نیروی کار زندانیان استفاده کند