مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-05سياسي

تأکید ائمه جمعه کرمان بر «مواسات» در آستانه سال نو


ائمه جمعه کرمان بر توجه مردم به امر مواسات در شرایط کنونی جامعه و در آستانه سال نو تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز سیرجان با بیان اینکه شکوه، اقتدار و عظمت ولایت و ایستادگی و روحیه انقلابی ملت ایران، دشمن را ناامید کرده است، گفت: دشمن با مشاهده مقاومت ما مجبور به برگشت شده است.

حسینی با اشاره به پیروزی های اخیر ملت مظلوم یمن دربرابر ائتلاف عربی و دشمنان اسلام افزود:  استقامت پیروزی را به دنبال دارد و قطعی است و شاهد هستیم یمنی ها ملت مظلوم و مقاومی هستند که به رغم سنگین ترین حملات علیه آنها، اما با قدرت تمام و با اراده الهی بر دشمنان خود غلبه کردند.

امام جمعه سیرجان گفت: خروج آمریکا از منطقه مهم ترین هدف ما از انتقام سخت است؛ آمریکا وارد منطقه شد تا ابد در این منطقه بماند و برنامه های مفصلی برای مدیریت منطقه و تجزیه کشورها داشتند، اما جمهوری اسلامی ایران با موضوع انتقام سخت به دنبال خروج این کشور از منطقه است.

وی به هفته احسان و نیکوکاری پرداخت و گفت: نوعدوستی و کمک به همنوع از دیدگاه جهانی اسلام امری ذاتی و فطری است و در این ایام هم خیلی از مستمندان نیازمند کمک های ما هستند که باید فراموش نشوند مشارکت همگانی در این امر خیر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ائمه جمعه کرمان بر «مواسات» در آستانه سال نو

تأکید ائمه جمعه کرمان بر «مواسات» در آستانه سال نو