مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:202021-03-05سياسي

هشدار درباره تخریب باغ ها و تغییر کاربری در شهر سردرود


امام جمعه شهر سردرود با انتقاد از تخریب باغات این شهر گفت: مردم اگر متوجه تخریب باغات می شوند باید مطالبه گری کنند اگر می بینند با تغییر کاربری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سردرود، حجت الاسلام و المسلمین  جلیل جلیلی در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به هفته منابع طبیعی اهمیت دادن به طبیعت را از جمله تاکیدات آموزه های دینی دانست و اظهار داشت: محیط زیست یک مسئله فردی نیست بلکه مسئله ملی است که همه باید از آن مراقبت کنند.

خطیب جمعه سردرود با انتقاد از تخریب باغات این شهر افزود: مردم اگر متوجه تخریب باغات می شوند باید مطالبه گری کنند اگر می بینند با تغییر کاربری، درختان را بریده و به جای آن سوله سازی و سالن سازی می کنند باید با راه اندازی کمپین مخالفت با طبیعت سوزی از مسئولان توقف آن را مطالبه کنند.

وی گفت: همچنین جهادکشاورزی و شهرداری ها باید با محیط زیست به منزله ناموس رفتار کنند و اجازه ندهند که، افرادی با استفاده از قدرت رانتی خود به راحتی طبیعت را تخریب کرده و موجب قطع شدن امکان تنفس بشریت شوند.

جلیلی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری تاکید کرد: باید بدانیم نحوه مالکیت ما نسبت به اموالمان اعتباری است و ما نماینده مالک حقیقی که همان خدا هست، می باشیم از این رو باید دارایی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تخریب باغ ها و تغییر کاربری در شهر سردرود

هشدار درباره تخریب باغ ها و تغییر کاربری در شهر سردرود