مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-05پزشكي

دلایل اصلی خستگی مداوم در زنان


برخی از خانم ها با اینکه همواره خواب و استراحت کافی دارند اما همیشه خسته هستند که این نوع خستگی، می تواند نشانه ای از بروز یک مشکل در تندرستی باشد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا؛ در این بخش درباره دلیل اصلی این خستگی های مبهم توضیح خواهیم داد ، اگر شما نیز جزو این زنان هستید با ما همراه شوید تا بتوانید علت مشکل خود را ریشه یابی کنید.

7 دلیل مزمن و دائمی خستگی در زنان خستگی های دائم در خانم ها دلایلی به جزسبک زندگی و فعالیت بدنی زیاد دارد و خستگی بیش از حد می تواند از علائم یک بیماری بسیار جدی پزشکی باشد که نگران کننده نیست و قابل درمان است.

خستگی مداوم خانم ها ممکن است به علت کمبود آهن، فولیک اسید یا ویتامین B12 وبیماری های مزمنی مانند ناراحتی های کلیوی باشد.

در ادامه مطلب متداول ترین مشکلاتی که باید درباره اش بدانید، آورده شده است ، این مشکلات عبارتند از: مصرف زیاد کافیین یکی از علل خستگی دائم در خانم ها همیشه مصرف قهوه و به طور کلی نوشیدنی های کافیین دار موجب رفع خستگی نمی شود و ممکن است در بسیاری از موارد نتیجه عکس داشته باشد و بیشتر ایجاد خستگی کند .

بنابراین لازم است خانم هایی که از این نوشیدنی ها به علت رفع خستگی استفاده می کنند اما همیشه خسته اند بهتر است کمتر کاکائو، چای و بعضی از داروهای حاوی کافیین را مصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل اصلی خستگی مداوم در زنان

دلایل اصلی خستگی مداوم در زنان