مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-05سياسي

در مسائل گوناگون جامعه به فقه اسلامی نیازمند هستیم


فقه به معنای فهم عمیق در موضوعات است و در موضوعات گوناگون جامعه به فقه اسلامی نیازمند هستیم.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: فقه به معنای فهم عمیق در موضوعات است و در موضوعات گوناگون جامعه به فقه اسلامی نیازمند هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رکن اساسی نماز جمعه تذکر به داشتن تقوا است و اگر تقوا داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی با اشاره به شهادت امام موسی کاظم علیه السلام در 25 رجب افزود: امام کاظم (ع) در محلی به نام ابواء بین مکه و مدینه به دنیا آمدند و القاب ایشان کاظم، صابر، امین و باب الحوائج است و ایشان یک انگشتر داشتند که نقش حسبی الله بر روی آن حک شده بود و ما باید از انگشتر این بزرگواران نیز درس بگیریم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امام کاظم علیه السلام مردم را به فقه دعوت می کردند و فقه به معنای فهم عمیق و دقیق است و امام کاظم (ع) در مدتی که در زندان بودند اصحاب اجماع را تربیت کردند که در مسائل دین مجتهد بودند.

علما خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با خبرگان رهبری روحانیون و فرهیختگان را به بیان فقه انقلاب دعوت کردند و اینکه انقلاب اسلامی نیاز به فقه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسائل گوناگون جامعه به فقه اسلامی نیازمند هستیم

در مسائل گوناگون جامعه به فقه اسلامی نیازمند هستیم