مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-05سياسي

طرح های جنگل کاری استان ایلام در کشور بی نظیر است


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه طرح های جنگل کاری استان ایلام در کشور بی نظیر است، گفت: درخت کاری فواید زیادی از نظر اقتصادی برای استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه جنگل کاری و کاشت نهال در استان ایلام انجام شده است.

وی با تقدیر از منابع طبیعی استان ایلام برای توسعه نهال کاری در استان، گفت: این کارها، علاوه بر زیبایی و اهمیت درختکاری فواید زیادی از نظر اقتصادی دارد.

کریمی تبار اظهار کرد: یکی از آموزه های عملی رهبری کاشت درخت است تا به ما یادآور شود که کشور نیاز به توسعه درخت کاری دارد.

وی، خواستار فرهنگ سازی و نهادینه کردن کاشت درختان مثمر در استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه در فایده است از نظر اقتصادی و برداشت چوب نیز درآمدزا است.

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، افزود: در این شرایط آستانه سال نو افرادی که دارای بضاعت نیستند، چشم انتظار حمایت هستند و امیدواریم که این فرهنگ کمک که فراگیر است بیشتر در جامعه ترویج یابد.

وی اضافه کرد: بر اساس آیات قرآن هرچه بیشتر صدقه بدهیم خداوند بیشتر روزی و رزق ما خواهد داد و موجب کاهش فاصله طبقاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های جنگل کاری استان ایلام در کشور بی نظیر است

طرح های جنگل کاری استان ایلام در کشور بی نظیر است