مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-05اجتماعي

طرح نهضت درختکاری در منطقه 2 آغاز شد


معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: همزمان با اجرای طرح فراگیر توزیع و کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان، 12 پایگاه توزیع نهال در بوستان های منطقه 2 مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر کریمی پور، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، طرح فراگیر توزیع و کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان و همچنین کاشت نهال در حاشیه معابر و بدنه بزرگراه ها در قالب طرح نهضت درختکاری در سطح محلات در حال اجرا است.

وی افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه 137 و مراجعه حضوری به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه، محل سکونت خود را اعلام و پس از انجام بررسی های لازم نسبت به اعزام کارشناس و کاشت نهال مناسب در منازل اقدام می شود.

وی به استقرار 12 پایگاه توزیع نهال اشاره کرد و ادامه داد: پایگاه های توزیع نهال در بوستان های شقایق، اشرفی اصفهانی، ستارخان، نارون، ورزش، جوانه، آزادی، بازیافت، خوارزم، کودک، سپهر و گلپاد آماده اهدا نهال به شهروندان است.

کریمی پور گفت: همه گیاهان از انواع سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران تأمین شده و کارشناسان فضای سبز با استقرار در پایگاه های توزیع نهال، آموزش های لازم در خصوص نگهداری و رسیدگی مناسب تر نهال های تازه کاشت به شهروندان ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت درختکاری در منطقه 2 آغاز شد

طرح نهضت درختکاری در منطقه 2 آغاز شد