مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-05سياسي

راه اندازی سایت جمع سپاری در راستای تدوین سیاست های برنامه هفتم توسعه


یک سایت جمع سپاری در کشور فعال شده که مردم و نخبگان و کارآفرینان از سراسر کشور می توانند تماس گرفته و نظر خود را اعلام کنند تا در سیاست های کلی برنامه توسعه هفتم در نظر گرفته شود.

- ایسنا/مرکزی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یک سایت جمع سپاری در کشور فعال شده که مردم و نخبگان و کارآفرینان از سراسر کشور می توانند تماس گرفته و نظر خود را اعلام کنند تا در سیاست های کلی برنامه توسعه هفتم در نظر گرفته شود.

محسن رضایی روز جمعه 15 اسفندماه جریان سفر به شهر اراک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار نیست تمامی تصمیم گیری ها در تهران صورت گیرد، ما در آستانه پیشنهاد سیاست های کلی برنامه هفتم به محضر مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: یک سایت جمع سپاری در کشور فعال شده که از سراسر کشور مردم و نخبگان و کارآفرینان می توانند تماس گرفته و نظر خود را اعلام کنند تا در سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شود، از طرفی ما باید در بین مردم و کارآفرینان حضور یابیم تا از نظرات و ایده های خوب کسانی که در خط مقدم مقابله با مشکلات کشور و مسائل فرهنگی و اقصادی هستند، استفاده کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در این راستا در سفر به استان مرکزی و حضور در اراک چند گروه دعوت کردند و جلساتی با اتاق بازرگانی و نخبگان استان برگزار خواهد شد تا از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت جمع سپاری در راستای تدوین سیاست های برنامه هفتم توسعه

راه اندازی سایت جمع سپاری در راستای تدوین سیاست های برنامه هفتم توسعه