مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-05اقتصادي

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری برای توسعه و تکمیل بندر چابهار


معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، با بیان اینکه بندر چابهار دروازه بین المللی تجارت در شرق ایران و بندری مهم در سطح تعاملات بین المللی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر BOT اقدام کند.

کوهساری با بیان اینکه در مقایسه با سال های قبل، حجم عملیات بندری در چابهار 16 درصد رشد داشته است، افزود: در این مدت، میزان ترافیک کانتینری، رشد 107 درصدی را تجربه کرده است.

  معافیت 5 روزه هزینه انبارداری کالاهای ترانزیتی وی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با اعمال کاهش هزینه های نهایی وارده بر کالا و با در نظر گرفتن تخفیف 100 درصدی بر کلیه هزینه ها و عوارض بندری، معافیت 5 روزه هزینه انبارداری کالاهای ترانزیتی و اعمال تخفیف 50 درصدی کانتینرهای ترانزیتی در مبدا و مقصد، حمایت خود را از توسعه عملیات بندری در بندر چابهار اعلام کرده است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر ابراز امیدواری کرد: با عملیاتی شدن هرچه سریع تر قرارداد فی ما بین با اپراتور هندی، انتظار می رود اپراتور هندی تقاضا تامین تجهیزات مورد تعهد به ویژه گنتری کرین ها و RTG ها را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری برای توسعه و تکمیل بندر چابهار

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری برای توسعه و تکمیل بندر چابهار